Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pořád to stejné dokola - za všechno můžou ti pošahaní voliči, kteří vhodili lístek té špatné straně a na ty nejlepší z nejlepších úplně zapomněli, jak je to od těch voličů podlé, nechat se koupit za koblihu ;-(. Nebo je to jinak? Voliči už delší dobu všem uplakaným stranám vysílají zřetelný signál, že dělají něco špatně. Vrcholem je ČSSD, která voličům vtloukala do hlavy, jak za jejího vládnutí dělala všechno špatně, tak proč je volit? ODS? Taková očista, úplně dočista. Silný program, zásadovost a pěkný předseda. Z éry vládnutí, od kterého se distancuje, šel sedět teprve nedávno, po volbách pan Dalík. Soudnictví po předávkách mezi ČSSD a ODS není schopné ukončit kauzu bývalého předsedy s jeho novou manželkou. Potom vypadne ze skříně kostlivec Pelta a ODS je v poho. A nejlepší nakonec, vyleze nějaký Mirek a vlastní senátoři mu to naplácnou, div ne všichni jako zamlada.

P.S. V minulosti mnoho politiků již řídilo stát jako firmu, jako manažeři ve firmě, kde se počítá, že v brzké době dostanou padáka. Tak si něco ulili bokem nebo po ukončení začali "tvrdě" makat ve firmách, kterým měli v dřívějším zaměstnání jít "tvrdě" po krku.

4 1
možnosti
Foto

A42l76e56š 60P65r13a33g43e53r

16. 11. 2017 7:53

Nezapomínejte na to, co tu bylo před ním. Babis je teď na vrcholila jeho doba končí, není to ještě úplně jasně vidět, ale ten vrchol mu teď nikdo nevezme, je jeho, zajímá mě, kdo nebo jaké společenská "myšlenková skupina" přijde po něm, která by oslovila verejnost, měla tu sílu, a měla tu sílu a charakter znovu obnovit důvěru, no ty dobré zdravé lidské vlastnosti do podvědomí většiny, hlavně té úspěšné a bohaté, chudí se přidají...

0 0
možnosti
Foto

A14l22e69š 33P71r89a93g65e44r

16. 11. 2017 7:56

Pitomej mobil,chvátal, dobře mi tak :-)

0 0
možnosti
Foto

Také jsem dodnes nepochopil, proč tolik našich občanů dalo svůj hlas tomu podivnému hnutí či spíše podnikatelskému záměru pana Babiše. Pak mě napadlo, že lidé rádi k někomu či něčemu v z h l í ž e j í a ztotožňují se s jeho úspěchy.

Že ten člověk nemá žádné charisma, neumí pořádně mluvit a i minulost má rozporuplnou? Ale musí to být pašák, protože má miliardy a tímpádem mu je v očích mnoha voličů nejen vše odpuštěno ale berou si ho za svůj vzor. Diskusí o programové rozbředlosti hnutí ANO snad ani nemá cenu ztrácet čas. Vždyť je to jen politické podnikání.:-)

6 1
možnosti
Foto

Máte pravdu. Ony nářky /i některých diskutujících/ jsou založeny opět na modelu my a oni. Málokdo si uvědomuje, že hodně z vyjmenovaného způsobil on sám a to vhozením nesprávného lístku do škatule se stáním znakem.

Jsme toho svědky i nyní, kdy si možná někteří přiznají, že volba té skvělé party, která se mu vlísávala do podvědomí, nebyla asi tou nejlepší volbou.

5 0
možnosti

Máte na mysli Hadrovou revoluci, kterou nadšeným lidem ukradli Majitelé klíčů?

3 0
možnosti

Znovunabytá svoboda, lidská práva?

Mám nařízeno, jaké musím mít kdy pneumatiky, pořád dokola kupovat nové lékárničky, kterých má naše rodina už slušnou sbírku.

V hospodě nesmím kouřit a policajti mě sledují na Internetu.

Do domu mi může vtrhnout bůhvíkdo a kontrolovat mi bůhvíco.

Platit musím Francouzům nesmyslné částky za vodu, solárním baronům, i neziskovkám jdou moje peníze aniž bych si to přál.

Mám pocit že ke svobodě toho ještě trochu chybí a možná, že toho chybějícího přibývá.

Nikdo nemá nic proti respektování různosti kulturních, etnických a náboženských menšin, gayů a lesbiček, odlišnosti pohlaví.

Ale spíš jsem svědkem toho, že menšiny mají jen práva, zatímco většina má jen povinnosti. To mě taky nijak zvlášť neeuforizuje.

12 2
možnosti

J75i11ř50í 54R83a78š52k90a

15. 11. 2017 23:19

Ach jo, kdyby hloupost nadnášela... :-(Rv

3 7
možnosti
Foto

Až dav lidu dojde opět Zifčákovou třídou k pomníku mrtvého studenta Šmída, pak jistě skončí pravdy a lásky bída.

2 6
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.