Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZU

Moje maminka, škodila komoušům, až se dostala na Ruzyň.Po návratu jí vypadaly všechny vlasy.Dnes už ve svých 78 je má zpět.Díky stáří už má špatnou orientaci v životě a volí kokomunisty.Na to má vliv její senilita, ale také to, že po cinkání za svobodu a kapitalismus se nacházíme ve zřízení hyenismus....

0 0
možnosti
JR

J14a74r35a 42R90a17n77k

29. 3. 2015 21:03

Karma, mame stejny "background", proto se ma rodina 5 dnu po opetnem osvobozeni Rusakem rozhodla, jako kdysi v 48. stryc a pred nim velka cast dedovy rodiny jiz s Komenskym.

1 0
možnosti
AV

Ten posledni odstavec nemá chybu.To by mělo byt vytisteno v kazde skolni ucebnici na všech stupnich.Perfektni clanek,podekovani a karma za nejR^

3 1
možnosti
VV

Ano, i muj otec skoncil podobne.

A dela se mi spatne, kdyz ten osmilety bloger pise ze prepadeni Ceskoslovenska v roce 1968 bylo jen policejni akci. To by mne zajimalo jaka polici obsadi cely stat za pomoci temer milionove armady se vsemi slozkami intervencni vyzbroje.

Jestejsem nevidel policii vyzbrojenou delostrelectven, zezkymi bombardery a tanky. Jen tak pro priklad.

5 0
možnosti
Foto

Byli tu na pozvání generálního tajemníka Dubčeka: Soudruhu Brežněve, dělejte, jak uznáte za vhodné". A naší nejvyšší státní a straničtí činitelé. co je potom údajně odvlekli do Moskvy, jak je dnes všichni litují, podepsali bratislavské komuniké a s ním i Brežněvovu doktrínu omezené suverenity.

Fakt se dodnes divím, proč ten Dubček ty stalinisty Šika a Pelikána okamžitě neodvolal, když to po něm ten Brežněv chtěl. A byl klid.

2 3
možnosti
MD

Nahazel jste spoustu ruznych lidi, spoustu historickych a spolececenskych souvislosti do mixeru a zapnul ho. A ted nabizite koktejl, u ktereho jeho konzument tezko pozna z ceho se sklada, kdo to a za jakych podminek ovoce vyrostlo a co vlastne ve skutecnosti tvori jeho chut.

0 2
možnosti
MD

A misto neustaleho narikani co bylo, zacit pracovat na tom co je ted, co bude a realitou presvedcit bezneho cloveka (ne komunistu), ze jit s nimi je pro nej nedobra cesta. Ale to by predstavovalo spoustu prace a mozna az skutecneho sebeobetovani. A ta vyzva neplati jen pro vas.

0 3
možnosti
LW
Foto

Můj otec zase říkával:  Nevěř nikomu, kdo ti bere peníze a svobodu, že ti vylepší tvůj život. R^

4 0
možnosti
ZJ

Asi tak ....nebudu se dlouho rozepisovat .... aleR^!

3 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.