Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejprve se snažte pochopit myšlenky druhých a neukvapujte se k povrchním blábolům bez jejich pečlivého pochopení.

2 22
možnosti
LN

..tohle si napište na strop nad svou vlastní postel...a hned ráno si to přečtěte....a pak teprv něco pište

21 2
možnosti
LW
JV
MR

Inu karmu jsem dal, ale nevim jestli soudruh Kasuka nebo jini nejsou vlastne rusti trollove. Ale i tak, to co Kasuka pise je srandovni, inz jeho hlediska, on na Slovana nevypada, nehlede na to ze Rusko bylo zalozenoVikingy, a pak se to smichalo se vsim moznym, i sAsiaty.

Ale s kremrolema nejde diskutovat

12 2
možnosti
JR

J80a15r11a 91R43a58n54k

5. 4. 2015 0:25

Z dedovy strany jsme protestanti, zrejme sami Cesi, z Babicciny strany katolici a z Rakouska a Nemecka, jsem nastesti mezinarodni;-) a citim se globalni;-)

6 1
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.