Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Povedlo se.

Soudruh agent okamzite nastartoval.

4 2
možnosti
Foto

I40v42a46n 64M44a96r95e70k

27. 3. 2015 22:07

Jeden "hrdinský" ale jinak zhola velmi, ale velmi zbytečný rádobyblog >>>Ale takových je tu "neurekom",hej ? ! 8-oRvRvRv

3 4
možnosti
Foto

Já děkuji za vzpomenutí mého článku. K dokonalosti chybí jen odkaz.

Máte to vše lehce zkreslené.  Nevím, jestli záměrně nebo jen omylem. To nedokážu posoudit.

Působím jako blogger osmým rokem a nevím, kolikrát jsem psal o německé okupaci Československa. Ale myslím, že velmi málo.

O hodně víc jsem psal o té invazi v roce 1968 a hlavně to, že těch dvacet let prostě nepovažuji za formálně uznanou okupaci. Nemá k tomu potřebné znaky. Byla to v podstatě naprosto tatáž podřízenost SSSR jako od roku 1948. A pokud chce někdo tvrdit, že roky 1948-1968 byly nějaké lepší než roky 1969-1989, tak mu rovnou řeknu, že se zbláznil.

Ale podle mě nelze "jajkat" nad ruskou "okupací" a nezmínit tu německou nlze. A to hlavně proto, protože ta ruská, tedy správně sovětská měla asi 1000 x méně obětí na životech a HLAVNĚ: žádná z obětí nebyla popravena, což se o německé okupaci říci nedá.

2 17
možnosti
Foto

A druhá polovina mého komentáře je tato: To, co píšete je naprostý nesmysl. 

Nikdo zde neprotestuje (a POZOR, já neprotestuji vůbec, já komentuji) proto, že by ten konvoj nějak provokoval či ohrožoval "Rusáky".

A jestliže ruští piloti dělají naschvály, legrácky a provokace pilotům NATO, tak buďte zcela ubezpečen, že přesně to dělají piloti NATO těm ruským.

Je to léty zavedená praxe a nejen ve vzduchu, ale i na moři. A teď, s rozmachem videa se stalo módou toto uveřejňovat k pobavení davu a k získání publika pro tu "správnou" věc.

Já to napsal a trvám na tom. Ten průjezd konvoje není ničím jiným než testem loajality obyvatelstva vůči režimu a jeho mezinárodním závazkům.

A ještě bych poprosil o nějakou citaci, kdy tomu ruskému medvědovi lezu, víte kam, že?

P.S. Pan Kindl uveřejnil že loni zde prošlo asi 130 transportů NATO. Ano, jistě, jsme v tom spolku, tak OK.

Ale tato "Dragounská jízda" prostě není jen obyčejným transportem, je to akce ideologická. A to velmi.

4 7
možnosti
VV

Karma a je to marny. Znate ten vt5ip, jak Husak sbira po praze kameni? Tak to jsou oni.

5 3
možnosti
TM

T18o59m98á57š 32M65a48l10ý

27. 3. 2015 20:59

Prý jsou v Rusku zvláště oblíbeny italské špičaté boty.Proč?  Protože jimi můžete zašlápnout švába i v koutě.

7 2
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.