Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J25a64r51a 54R55a45n75k

27. 3. 2015 1:35

Perfektni, zatim nejlepe a nejvtipneji napsaneR^R^R^

8 4
možnosti
Foto

Ano. Prostě geniální. ale to je slabé slovo. Možná uchvancancující by bylo to pravé.

Ano, i já miluji klasickou ruskou literaturu. Působí lépe než Rohypnol.

4 2
možnosti
Foto

Je to tak. Plynový průtokový ohřívač vody je zde zvláště zapotřebí, aby se člověk po přečtení a reakci na něj mohl řádně očistit.

2 4
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.