Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zákazník je spratek, kterého je třeba vychovat

Zde Vám předkládám doslovný popis telefonního rozhovoru mezi recepční hotelu City Club Prague sídlícím na Sokolské 8 v Praze a mnou. Musím říct, že po telefonátu jsem chvíli nehybně seděl na židli a měl jsem vykulené oči jak čočka.

Já: Dobrý den, na Vašem slevovém portálu jsem našel nabídku ubytování a chtěl bych si rezervovat pokoj na 12.9. 2013. Ona: Bohužel, rezervační oddělení už nefunguje. Zkuste to zítra v devět. Já: to nevadí, dejte mi telefon na vedoucího. Ona: No to určitě, to Vám teda nedám. Zavolejte si v devět a nebo se rezervujte přes internet. Já: Přes internet se rezervovat nebudu, protože po mě chcete všechny čísla z platební karty a já mám obavy aby z ní nedošlo k neoprávněnému výběru. Ona: Tak Bohužel. Já: to nemáte zájem o zakázku? Ona: Naschle. Následuje prásknutí telefonu. ....

Chvíli sedím a říkám si: V té Praze ale musí být příjmy... Tam si mohou dovolit z člověkem jak se říká lidově vydrbat! Tam mají kšeftů... No doufám, že tam aspoň převlíkají postele, snad jim to stojí za to.

Jsem jen zákazník a obtěžuji. Obtěžuji těžce pracující. Možná bych se měl omluvit. Myslel jsem si, že s odchodem komunismu odejde i tento fenomén, fenomén zákazníka připomínajícího obtížný hmyz. Neodešel. Proč? Co je špatně?

Autor: Josef Pazourek | úterý 3.9.2013 19:03 | karma článku: 28,00 | přečteno: 3098x
  • Další články autora

Josef Pazourek

17.listopad za koblihu?

Blíží se svátek, který naši zemi vrátil zpět do Evropy. Za chvíli oslavíme výročí znovunabyté svobody, úcty k člověku a jeho lidským právům. Jaký vzkaz jsme dali v této souvislosti našim politikům prostřednictvím voleb?

15.11.2017 v 21:52 | Karma: 23,83 | Přečteno: 790x | Diskuse| Ostatní

Josef Pazourek

Tam kde srnky .... druhý pokus....

Už jsem psal v minulém blogu, jak ke mně přišel koloušek na dosah ruky. Možná to bylo tím, že dým z mojí cigarety potlačil jeho čichové vjemy které ho nutí k ostražitosti, když hledal mámu, možná to bylo pouze z jeho zvědavosti.

22.7.2015 v 23:07 | Karma: 11,01 | Přečteno: 281x | Diskuse| Fotoblogy

Josef Pazourek

Tam, kde srnky....

Byl teplý letní večer, já seděl v trávě a kouřil cigáro. Z pastvin zněl intenzivní koncert cvrčků, jinak nešlo slyšet kromě větru nic víc.... Připadal jsem si jako bych splynul s kosmem, měl jsem pocit, že už nic víc nepotřebuji.

20.7.2015 v 23:41 | Karma: 9,13 | Přečteno: 263x | Diskuse| Fotoblogy

Josef Pazourek

Kam na borůvky?

Borůvky rostou na horách, takže se nabízí jednoduchá odpověď: vypravte se na borůvkovou horu. A protože se ta hora tak i jmenuje - Borůvková hora, není pochyb o tom, že si každý borůvkomilec přijde na své....

18.7.2015 v 10:34 | Karma: 11,72 | Přečteno: 4797x | Diskuse| Ostatní

Josef Pazourek

Když dítě sleduje dobrý program....

Znáte to, člověk chce dítěti pustit něco pěkného, tak přepíná programy jeden za druhým a nic pořádného, poučného, zábavného a slušného nenajde.

16.7.2015 v 12:47 | Karma: 12,52 | Přečteno: 319x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Projekt Východní štít. Polsko na hranicích postaví opevnění za miliardy

18. května 2024  17:48

Polsko investuje deset miliard zlotých (asi 58 miliard Kč) do zvýšení bezpečnosti své hranice s...

Kdysi ji voda nezajímala, teď jí chybí. Francii dráždí hráz Ženevského jezera

18. května 2024  17:07

Švýcarsko nemá o vodu nouzi. Jeho sousedé však ano. Francie, kterou loni zasáhla extrémní sucha, se...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Rakouská policie překazila útok 14leté islamistky, chtěla použít nůž a sekeru

18. května 2024  16:46

Rakouská policie oznámila, že překazila teroristický útok nožem ve Štýrském Hradci, který plánovala...

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.