Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Politicky korektní Bohuslav Sobotka překvapil.

Bohuslav Sobotka je v politice už od školy, tudíž patří i mezi nejdéle sloužíci politiky u nás. Dá se říct, že je za ním i pěkná kariéra, přeci jenom něco dokázal, to se nedá popřít. Jeho působení je dynamické a narozdíl od euroschováváků,typu Ransdorfa, Zahradila, a spol. o nichž je slyšet jen před eurovolbami, je tento ikonický sociální demokrat doslova rtuťovité mediální povahy a na televizních obrazovkách zdomácněl jak kdysi za totáče košík s koťátky, které vysílala televize v takzvaných pauzách.

Ano, nejsem volič sociální demokracie. Pan Sobotka se mi zprotivil dvěma způsoby. Za vlády Petra Nečase neustále svolával kritické televizní tiskové konference, aby využil jakéhokoliv tématu k naprosto povrchnímu shazování jakékoliv dobré snahy či tvořivé zákonodárné aktivity. Jak populistické a z hlediska prospěchu pro sociální demokracii krátkozraké! O stát a jeho občany samozřejmě nikdy nejde. Další famozní gól do vlastní brány pro mě vstřelil Bohuslav Sobotka v době největšího ekonomického růstu, kdy všechny peníze co stát mohl naspořit, coby ministr financí promrhal do poslední koruny, místo toho aby snížil státní dluh. Proto je pro mě tento politik zcela nedůvěryhodný. A dnes to není jiné. Už i prostořeký Babiš si povzdechl, že ten druhý pilíř se neměl rušit, že to byla chyba... Místo toho aby se pan Sobotka zamyslel, zda na tom něco není, (on se asi zamyslel, ale o stát a jeho občany přeci nejde, jak jsem už psal), tak raději pronesl politicky korektní prohlášení, něco jako, že je třeba se soustředit na společnou práci a ne se šťárat ve věcech, které už vyřešila koaliční smlouva. A o tom to je... Vždy korektně a líbivě. Všimněte si jeho projevu. Dlouhé proslovy s pečlivě vybranými neutrálními slovy, které v podstatě nic neřeknou, jen to, jak je socdem úspěšná. A když chybí obsah, projevy začnou nudit. A tak jsem při včerejší tiskovce neudržel pozornost a začal si všímat i jiných věcí, které s obsahem politického žvanění nesouvisí. Kdyby mluvil všemi nenáviděný Kalousek, jistě by se mi to nestalo. Ale včera... včera jsem zjistil, že například i Sobotka, Zaorálek a spol mají i určitý smysl pro humor. Prostě si u mě šplhli. Jako důkaz se podívejte na fotografii z tiskovky. 

 Celou dobu se kamera ani nehnula. Je to vzkaz voličům? Nebo se bavil jen kameraman? Já osobně, protože jsem srab, bych s kamerou zajel trošku níže, aby záběr byl politicky korektnější. Ono totiž mít tiskovku pod "údem"(viz kamenný Herkules, či co), dodá Vašim slovum zcela jiný rozměr. Máte mé sympatie.

Autor: Josef Pazourek | úterý 22.7.2014 22:54 | karma článku: 12,83 | přečteno: 749x
  • Další články autora

Josef Pazourek

17.listopad za koblihu?

Blíží se svátek, který naši zemi vrátil zpět do Evropy. Za chvíli oslavíme výročí znovunabyté svobody, úcty k člověku a jeho lidským právům. Jaký vzkaz jsme dali v této souvislosti našim politikům prostřednictvím voleb?

15.11.2017 v 21:52 | Karma: 23,83 | Přečteno: 790x | Diskuse| Ostatní

Josef Pazourek

Tam kde srnky .... druhý pokus....

Už jsem psal v minulém blogu, jak ke mně přišel koloušek na dosah ruky. Možná to bylo tím, že dým z mojí cigarety potlačil jeho čichové vjemy které ho nutí k ostražitosti, když hledal mámu, možná to bylo pouze z jeho zvědavosti.

22.7.2015 v 23:07 | Karma: 11,01 | Přečteno: 281x | Diskuse| Fotoblogy

Josef Pazourek

Tam, kde srnky....

Byl teplý letní večer, já seděl v trávě a kouřil cigáro. Z pastvin zněl intenzivní koncert cvrčků, jinak nešlo slyšet kromě větru nic víc.... Připadal jsem si jako bych splynul s kosmem, měl jsem pocit, že už nic víc nepotřebuji.

20.7.2015 v 23:41 | Karma: 9,13 | Přečteno: 263x | Diskuse| Fotoblogy

Josef Pazourek

Kam na borůvky?

Borůvky rostou na horách, takže se nabízí jednoduchá odpověď: vypravte se na borůvkovou horu. A protože se ta hora tak i jmenuje - Borůvková hora, není pochyb o tom, že si každý borůvkomilec přijde na své....

18.7.2015 v 10:34 | Karma: 11,72 | Přečteno: 4797x | Diskuse| Ostatní

Josef Pazourek

Když dítě sleduje dobrý program....

Znáte to, člověk chce dítěti pustit něco pěkného, tak přepíná programy jeden za druhým a nic pořádného, poučného, zábavného a slušného nenajde.

16.7.2015 v 12:47 | Karma: 12,52 | Přečteno: 319x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1353x
Josef Pazourek
Žiji v Brně ale jsem taktéž patriotem Jeseníků. Brno mám rád jako rodné město, v Jeseníkách mám své srdce a rád se s Vámi o jejich krásy podělím. Mimo to mě zajímá vše, co se kolem mě děje.